Hopp til innhold
logo

Flyttetjenester og midlertidig lagring

Avtalen gjelder fra 20. mai 2021 til 19. mai 2023, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år. 

Avtalens formål er å dekke St. Olavs hospitals behov for flyttetjenester og midlertidige lagringstjenester i forbindelse med flytting, hvor dette ikke håndteres av STO selv. 

Relokator AS, avtalenummer 201418

Kontraktsansvarlig: Tine Anthonsen
Tlf: 920 55 166
E-post: tina.anthonsen@relokator.no

rådgiver

​​

Bestillinger vil bli foretatt fra St. Olavs Hospital HF i henhold til mekanisme angitt i konkurransegrunnlaget​

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)​​

Sist oppdatert 30.12.2022
Fant du det du lette etter?