Hopp til innhold
logo

Gastrostomiport med tilbehør

Avtalen gjelder fra 15.november 2019 til 14.november 2023.

Avtalen gjelder produkter og tilbehør innen gastrostomiport.

Kvinto AS – avtalenr.: 200802
Kontrakts og produktansvarlig: Toril Røed
Tlf: 98 22 55 75
E-post: toril@kvinto.no

Viatris AS – avtalenr.: 200803
Kontraktsansvarlig: Vidar Sie
Tlf: 90 16 88 29
E-post: vidar.sie@viatris.com
Produktansvarlig: Anni Helgedal Fladaas
Tlf: 90 28 75 30
E-post: anni.helgedal.fladaas@viatris.com

Følgende delområder/underkategorier er på avtale:

Delområde 1 – PEG Produkter – Pull teknikk - Kansellert

Delområde 2 – PEG produkter – Push teknikk - Kansellert

Delområde 3 – Transgastrisk jejunal ernæringssonde – ikke nasale
   1. Kvinto AS
   2. Viatris AS

Delområde 4 – Gastrostomituber
   1. Viatris AS
   2. Kvinto AS

Delområde 5 – Gastrostomiporter og målestaver
   1. Kvinto AS
   2. Viatris AS

Delområde 6 – Mellomstykker til gastrostomiporter
   1. Viatris AS
   2. Kvinto AS

Delområde 7 – Hudbeskyttelse – Kvinto AS

Delområde 8 – Adaptere til ENFit-koblinger – Kvinto AS

prosjektleder og avtaleforvalter

Avtalene innen delområde 3-6 er parallelle avtaler med rangering. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når særskilte medisinskfaglige vurderinger tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuell artikkel.

Avtalene som er inngått innen delområde 7 og 8 er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

Logg inn (leverandørstatistikk)

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)

Sist oppdatert 30.12.2022
Fant du det du lette etter?