Prosedyrepakker og operasjonsoppdekning, pr 01.01.2022
Avtalen gjelder fra 01.01.2022 til 01.01.2024, med mulighet for forlengelse i 1 +1 år.
Avtalen gjelder prosedyrepakker og operasjonsoppdekning.
Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):
Mediplast – 201533
Mölnlycke – 201525
Trond Sandsør Arntsen
Laila Wold Snildal
Avtalene som er tildelt en leverandør er delområdene 1 – 2 – 4 – 5 – 6 – 8 – 9 – 10 – 11 – 18 – 21 – 22 – 24 – 26 – 29
Avtaler som er tildelt flere leverandører er delområdene 3 – 12 – 13 – 14 – 15 – 16 – 17 – 19 – 20 – 23 – 25 – 27 – 28. Her er leverandørene tildelt på varelinjenivå.
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under
Logg inn (leverandørstatistikk)
Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.
Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.
Logg inn (Reklamasjonsportalen)