Hopp til innhold
logo

Operasjonsbekledning hansker- regional

Rammeavtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2020, og er forlenget fram til 31. desember 2021. 

Levering av produkter til operasjonsbekledning. Deler av avtalen er prolongert på grunn av nye regionale anskaffelser. Denne avtalen gjelder for to leverandører på dette området.

B. Braun Medical AS
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Tlf.: 92834600

Mølnlycke Health Care AS
Kontaktperson:Per Simonsen
Telefon: 22 70 63 70


Følgende produkter er på avtale:

Ermebeskyttelse til medisinsk personell - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurghodeplagg - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurgiske munnbind - Mølnlycke Healthcare AS
Kirurgiske skalpeller, kniver, blader, el - B Braun Medical AS
Operasjonshanske indikerende m/lateks - Mølnlycke Healthcare AS
Operasjonshanske indikerende lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS
Utbyttehanske m/lateks - Mølnlycke Healthcare AS
Utbyttehanske lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS
Operasjonshanske enkel m/lateks - B Braun Medical AS
Operasjonshanske enkel lateksfri - Mølnlycke Healthcare AS


Finnmarkssykehuset:
Kontaktperson: Thomas Lien
E-post: Thomas.Lien@finnmarkssykehuset.no

Helgelandssykehuset:
Navn: Maria Saltirova Rausandaksel
E-post: Maria.Saltirova.Rausandaksel@Helgelandssykehuset.no

Ta kontakt med innkjøpsavdelingen ved ditt HF for bestillingsrutiner for denne avtalen

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 30.04.2021
Fant du det du lette etter?