Hopp til innhold
logo

Bedriftshelsetjeneste - regional

Avtalen gjelder for Finnmarkssykehuset HF fra 25. mars 2019 til og med 25. mars 2023, og for Helgelandssykehuset HF fra 18. mars 2019 til og med 18. mars 2023. Avtalen er for begge helseforetakene blitt forlenget fram til 30. juni 2023

Avtalen gjelder for levering av følgende tjenester: 

  • Planer, årsrapporter og meldinger
  • Rådgivning ved fysiske og organisatoriske endringer
  • Delta i interne møter og gi bistand ved behov
  • Løpende kartlegging av arbeidsmiljøet
  • Fremme forslag om forebyggende tiltak
  • Overvåke og kontrollere arbeidstakernes helse
  • Individuell bistand og tilrettelegging
  • Informasjon, kurs opplæring og veiledning

Det er inngått avtale med en leverandører på dette området. Følgende leverandør er valgt:

Helse og Sikkerhet SA

Kontaktperson: Håvard Sund
Telefon: 47 70 97 97​
E-post: Havard.sund@hesi.no​

Det er inngått avtale med tre leverandører på dette området. Følgende leverandører er valgt:

Finnmarkssykehuset HF Vest: 

Medco dinHMS

Kontaktperson: Tone Bruun Strand
Telefon: 951 16 312
E-post: tone@medco-dinhms.no​

Finnmarkssykehuset HF Midt: 

Hemis AS

Kontaktperson: Trond L. Halvorsen
Telefon: 915 18 740
E-post: trond.halvorsen@hemis.no

Finnmarkssykehuset HF Øst:

Sør-Varanger Bedriftshelsetjeneste SA

Kontaktperson: Cecilie Hansen
Telefon: 941 68 979 
E-post: cecilie.hansen@svbht.no​

Helgelandssykehuset HF

Leif Morten Aas, HMS-rådgiver
Telefon: 958 40 140 / 75 66 27 59
E-post: leif.morten.aas@helgelandssykehuset.no​

Finnmarkssykehuset HF

Andreas Ertesvåg, HMS-rådgiver
Telefon: 78 96 99 11
E-post: andreas.ertesvag@finnmarkssykehuset.no

    Finnmarkssykehuset HF: 

    Det er foretatt en intern delegering der klinikksjefer og avdelingsledere har fullmakt til avrop på avtale. Ta kontakt med kontaktperson på helseforetak for spørsmål til intern delegering og bruk av avtale på Finnmarkssykehuset HF.

    Helgelandssykehuset HF:

    Alle behov for bedriftshelsetjenester går gjennom HR-senteret på Helgelandssykehuset. HR-senteret vil på vegne av behovshaver foreta formell bestilling på bedriftshelsetjenester. Ved andre spørsmål om avtalen kontaktes oppnevnt kontaktperson på helseforetak.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.













    Sist oppdatert 10.01.2023
    Fant du det du lette etter?