Hopp til innhold
logo

Datastyrt renholdsprogram

Avtalen gjelder fra 13. november 2019 og er forlenget fram til 13. november 2023. Avtalen kan ikke lenger prolongeres.

Avtalen gjelder løpende levering av programvaretjenester for "Datastyrt Renholdsprogram".

Datec Norge AS: 
Kontaktperson: Gisle Kristiansen
Telefon: 930 74 316
E-post: gisle@datec.no​

Programvaretjenesten kan leveres i ulike tilgangsformat f. eks. via en web- leser, applikasjon for nettbrett/mobiltelefon eller ved lokal installasjon. Avtalen omfatter også drift og vedlikehold/support av den aktuelle tjenesten. 

Avtalen innebærer også en eventuell etableringsfase med oppsett av kundespesifikke data og opplæring av brukere.

Universitetssykehuset i Nord Norge HF
Kontaktperson: Trond Arne Liavik
E-post: Trond.Arne.Liavik@unn.no

Kontaktperson: Sissel Evensen
Epost: sissel.elise.evensen@unn.no

Operativ bruk av avtalen administreres av Forsyningsavdelingen ved UNN ved kontaktperson ved HF.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.




Sist oppdatert 05.09.2022
Fant du det du lette etter?