Håndverkertjenester - FIN HF
Avtalen gjelder fra 01.03.2020 og er prolongert fram til 28.02.2024. Herunder er enkelte delkontrakter fra ulik signeringsdato, og forlenges i henhold til den enkelte kontrakt.
Avtalen gjelder håndverkertjenester for vedlikeholds- og ombyggingsarbeid på foretakets institusjoner i Alta, Hammerfest, Kirkenes og Tana.
Det er inngått avtale med én leverandør for hvert tjenesteområde.
Elektrikertjenester Maling- og beleggtjenester
X5 ELEKTRO AS BRØDRENE EK ASKontaktperson: Dag Erik Eliassen Kontaktperson: John Ingar Ek Boine
Telefon: 784 44 413 Telefon: 904 19 140
Epost: Dag.erik@x5 elektro.no Epost: john@brek.no
Rørleggertjenester Ventilasjon- og blikkenslagertjenester
Comfort Alta AS GK Inneklima ASKontaktperson: Ruben Åsheim Kontaktperson: Airin Hansen
Telefon: 784 40 707 Telefon: 414 77 551
Epost: ruben@comfortalta.no Epost: airin.hansen@gk.no
Tømrertjenester
Alta Bygg ASKontaktperson: Ulf Inge Arnesen
Telefon: 906 34 590
Epost: ulfinge@altabygg.no
Elektrikertjenester
Gagama Elektro AS Kontaktperson: Svein Arne Eriksen
Telefon: 951 27 711
Epost: sae@gagama.no
Rørleggertjenester
RØRLEGGER BERNTSEN AS Kontaktperson: Trond A. Berntsen
Telefon: 993 34 000
Epost: firma@berntsenvvs.no
KIMEK AS FISKEBECK HANDVERK AS
Kontaktperson: Erlend Iversen Kontaktperson: Fred Fiskebeck
Telefon: 997 96 435 Telefon: 901 62 112
Epost: post@kimek.com Epost: fred@fiskebeck.no
Rørleggertjenester Ventilasjon og blikkenslager
Kontaktperson: Kjell Alexandersen Kontaktperson: Thor Morten Bråteng
Telefon: 958 16 445 Telefon: 913 81 267
Epost: kjell@tse.as Epost: thor@nordvent.no
HAUGSNES ELEKTRO AS BLIKK & BYGG AS
Kontaktperson: Tor Inge Haugsnes Kontaktperson: Per Eirik Anthi
Telefon: 958 05 230 Telefon: 95423136
Epost: tih@haugsnes-elektro.no Epost: post@blikkbygg.no
Rørleggertjenester Ventilasjon og blikkenslager
Kontaktperson: Christoffer Hansen Kontaktperson: Thor Morten Bråteng
Telefon: 974 84 612 Telefon: 91381267
Epost:ch@bbc.as Epost: thor@nordvent.no
- Bilag A - Rammeavtale(PDF, 515 KB)
Bestillinger skal skje skriftlig pr. e-post til leverandør av Finnmarkssykehuset HF.
I tilknytning til arbeidene vil det også normalt inngå materiell som trengs under utførelsen av arbeidet. Unntak vil gjelde i de tilfellene Finnmarkssykehuset HF selv eller i egen regi skaffer varer/materiell til arbeidet, for eksempel varer/materiell fra eget lager.
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.