Juridiske tjenester for UNN HF
Avtalen gjelder fra 17. februar 2020, og er prolongert frem til 16. februar 2024.
Rammeavtalen gjelder generell juridisk bistand for Universitetssykehuset Nord-Norge HF.
- Juridisk rådgivning, både i enkeltspørsmål og større utredningsarbeid.
- Kvalitetssikring.
- Bistand i eventuelle klage- og/eller tvistesaker, herunder forhandlinger og prosedyre.
- Kurs, konferanser, seminarer og lignende.
- Tett samarbeid mellom foretaket og leverandøren ved behov.
- Bistand og støtte i compliancearbeid.
A) Entrepriserett, fast eiendoms rettsforhold og generell kontraktsrett
B) Offentlige anskaffelser
C) Arbeidsrett og pensjonsrettD) HelserettE) Immaterialrett og rettsforhold knyttet til forskning og innovasjon (herunder spørsmål knyttet til kommersialisering, rettigheter og nasjonale og internasjonale avtaler om forskningssamarbeid)F) Personvernrett og informasjonssikkerhetG) Selskapsrett (foretaksrett), samt skatt- og avgiftsrett, begge med fokus på helsesektorenH) Generell forvaltningsrett
- Rammeavtale(PDF, 373 KB)
- BESTILLING AV JURIDISK BISTAND(DOCX, 23 KB)
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.