Hopp til innhold
logo

Kaffe til Helse Nord IKT HF

Avtalen gjelder fra 01.02.2022 til 31.01.2024, og kan forlenges med inntil 2 år.

Avtalen gjelder bestilling og levering av kaffe til Helse Nord IKT. Se lokasjoksoversikt i Vedlegg 4, under "Dokumenter".

Coca-Cola European Partners Norge AS
Kontaktperson: Anna Regine Sve
Telefon: 466 71 991
E-post: asve@ccep.com

Helse Nord IKT
Kontaktperson: Elin Holdahl​
E-post: elin.holdahl@hnikt.no​

Bestilling/levering foretas etter de til enhver tid gjeldende rutinene og i dialog mellom kontaktpersonene hos Helse Nord IKT og kontaktperson hos Coca-Cola European Partners Norge AS. 

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)


Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 29.12.2022
Fant du det du lette etter?