Hopp til innhold
logo

Posttjenester til Helse Nord IKT

Avtalen gjelder fra 20. mai 2019 til og med 20.mai 2023.

Avtalen gjelder levering av posttjenester til Helse Nord IKT HF i Tromsø.

ISS Facility Services AS
Kontaktperson: Randi Klarholm
Telefon: 905 25 129
E-post: randi.klarholm@iss.no

Leveransen innbefatter å hente/levere inngående og utgående post til Helse Nord IKT. Frankering av utgående post skal inngå i leveransen.

Philippa Kristiansen
E-post: philippa.kristiansen@hnikt.no 

    Kort beskrivelse av hvordan bruker avtalen 

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.



    Sist oppdatert 20.04.2022
    Fant du det du lette etter?