Hopp til innhold
logo

Renhold på mindre lokasjoner - UNN HF Tromsø

Avtalen gjelder fra 1.november 2020 til 31.oktober 2022, med mulighet for forlengelse for 1 år til. 

​Avtalen gjelder renhold ved faste intervaller på mindre lokasjoner tilknyttet UNN HF Tromsø, samt adhoc behov for renhold.

Proff Rent AS

Kontaktperson: Øystein Isaksen, driftsleder
Telefon: 920 79 020
Epost:oystein@proffrent.no

Rengjøring inkludert rengjøringsutstyr og rengjøringsmidler inkl. innvendig vindusvask.

Adhoc renhold f.eks. gulvvedlikehold, rengjøring ved ombygging av rom, rens av møbler etc. bestilles ved behov.

UNN HF

Kontaktperson: Sissel Elise Evensen, seksjonsleder ved Seksjon for renhold
Telefon: 776 69 609/ 918 84 620
Epost: sissel.elise.evensen@unn.no


Renhold gjennomføres ved faste intervaller, eller ved bestilling direkte til leverandør av Seksjon for renhold, UNN HF.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)


Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 20.04.2022
Fant du det du lette etter?