Hopp til innhold
logo

Respiratorer og utstyrsavhengig forbruksmateriell til Helgelandssykehuset HF

Avtalen gjelder fra 1. september 2019 til 1. september 2021, med mulighet for prolongering i inntil 8 år.

Avtalen gjelder kjøpsavtale på respiratorer samt rammeavtale med utstyrsleverandør på utstyrsspesifikt forbruksmateriell. 

Medidyne AS:

Kontaktperson avtale: Frederik Werring Clem 
Telefon: 67 53 01 40 / + 45 23 26 22 44 

fc@medidyne.dk

Kontaktperson faglig: Erland Øvergård 
Telefon: 93 46 43 13 

eov@medidyne.no

Kontaktperson med.teknisk: Simon Kjær 
Telefon: + 45 35 25 07 39 

Avtalen omfatter respiratorer med fukter og medikamentforstøver, transportrespirator, MR-kompatibel transportrespirator, og utstyrsspesifikt forbruksmateriell.

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no
fagansvarlig avtaleforvaltning

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Nilsen, avtaleforvalter 
Telefon: 917 78960 

Kontaktpunkt på helseforetak kontaktes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

    Kontaktpunkt på helseforetak kan benyttes ved alle behov for opplæring, oppfølging eller service til utstyr.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 30.04.2021
    Fant du det du lette etter?