Hopp til innhold
logo

Vintervedlikehold FIN HF Hammerfest

Avtalen gjelder fra 08. oktober 2021 til 07. oktober 2023, og kan forlenges med inntil to år.

Avtalen gjelder vintervedlikehold, og omfatter snørydding, skraping/høvling, sandstrøing og borkjøring av snø til stedlig deponi. Videre omfatter avtalen feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, parkeringsplasser og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m.

Larsen Maskin & Transport AS
Svend Ingvar Hoel Larsen
Telefon: 930 93 000
E-post: svendingvar@larsenmaskin.no

Finnmarkssykehuset HF
Morten Thomassen
E-post: morten.thomassen@finnmarkssykehuset.no​

Sykehusinnkjøp HF

Epost: avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

Avtalen​ ​administreres av avtalepartenes kontaktpersoner. ​Ved behov for mer utfyllende informasjon kan Sykehusinnkjøp HF kontaktes.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)


Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.





Sist oppdatert 24.03.2022
Fant du det du lette etter?