Hopp til innhold
logo

Vintervedlikehold - regional

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2019, og er forlenget til 30. september 2023.

Avtalen gjelder vintervedlikehold og omfatter snørydding, skraping/høvling sandstrøing, bortkjøring av snø til stedlig deponi, feiing på samtlige veier, fortau, gangveier, inngangspartier, og adkomstarealer til varemottak, servicefunksjoner, parkeringsplasser m.m.

Helgelandssykehuset Mo i Rana: Tangen Uteanlegg AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Helgelandssykehuset Mosjøen: Brækken Maskin & Transport AS
(Avtaletidspunkt 05. oktober 2019 til 4.oktober 2023)

Helgelandssykehuset Sandnessjøen: Nordnes Betong AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Universitetssykehuset Nord-Norge Harstad: Sæteråsen Maskin AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Universitetssykehuset Nord-Norge Narvik: 2tal Utemiljø AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Nordlandssykehuset Vesterålen: Hadsel Maskin AS
(Avtaletidspunkt 1. oktober 2019 til 30. september 2023)

Kontaktinformasjon til leverandører: 

Tangen Uteanlegg AS
Rune Tangen
Telefon: 95851838
E-post: rune@tangen-uteanlegg.no

Brækken Maskin & Transport AS
Kenneth Brækken
Telefon: 41626121
E-post: kenneth@bmtas.no

B-G Entreprenør AS, avd Nordnes Betong AS
Rolf Nordnes
Telefon: 91857603
E-post: rolf@nordnesbetong.com

Hadsel Maskin AS
Espen Jenssen
Telefon: 99590300
E-post: espen@hadselmaskin.no

Sæteråsen Maskin AS
Jacob Kulseng-Hansen
Telefon: 90839763
E-post: jacob@saeteraasen.no

2tal Utemiljø AS
Egil Karlsen
Telefon: 97971516
E-post: egil@2tal.as

Helgelandssykehuset HF
Vidar Magne Smalås
E-post: vidar.magne.smalas@helgelandssykehuset.no

Nordlandssykehuset HF
Ken Steve Hansen
E-post: ken.steve.hansen@nordlandssykehuset.no

Universitetssykehuset Nord-Norge Harstad
Tom Roger Mauseth
E-post: tom.mauseth@unn.no

Universitetssykehuset Nord-Norge Narvik
Stig Everth Johannessen
E-post: Stig.Everth.Johannessen@unn.no​

    Avtalen administreres av kontaktpersonene i hvert enkelt helseforetak. Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes avtaleforvaltning i Sykehusinnkjøp avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.




    Sist oppdatert 12.04.2022
    Fant du det du lette etter?