Hopp til innhold
logo

Vintervedlikehold UNN HF Tromsø

Avtalen gjelder fra 26.10.2021 til 25.10.2023, med mulighet for prolongering i inntil 2 år.

Avtalen omfatter snørydding, sandstrøing og feiing på samtlige veier, gangveier og parkeringsplasser tilhørende følgende areal:

Rødhettestien, Ishavsveien, Gimlevegen og Haugenstykket/Jonas Lies gate (atkomstvei og parkering).

Leverandør har fortrinnsrett til all sandstrøing, bortkjøring av snø og kosting med maskin etter anmodning fra Kunden.

​Leverandør skal fylle kasser med strøsand etter bestilling og henvisning fra vaktmester. 1 stk. kasse for Rødhettestien, 2 stk. kasser for Ishavsveien og 1 stk. for Haugenstykket/Jonas Lies gate. Mengde pr. kasse er ca. 100 kg, og faktureres som medgått sand. 

Jacobsen på Berg
Mats Hegg Jacobsen
Telefon: 971 66 329
E-post: jacobsenpaberg@gmail.com

Leverandør vil kontinuerlig følge opp oppdraget i vintersesongen. Ta kontakt med avtaleforvaltning hos Sykehusinnkjøp HF dersom det skulle være spørsmål.

E-post: avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 24.03.2022
Fant du det du lette etter?