We recommend that you upgrade to the latest version of your browser.

Hotelltjenester

Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2026.

Avtalen omfatter overnatting med frokost. 

Under avtalen «Kurs og konferansetjenester» finner du opplysninger om helpensjon, dagpakker og møterom. 

Kontaktinformasjon til leverandører: (bestillinger skal gjøres via Gtravel-portal)

Best Western Hotels & Resorts
Ann Rita Hovden
Telefon: 980 44 268
E-post: annrita.hovden@bwhhotelgroup.no

​De Historiske- Hotel & Spisesteder SA
Ronny Nilsen
Telefon: +47 904 07 981
E-post: konferanse@dehistoriske.no
  ronny@dehistoriske.no  

First Hotels AS
Gustaf Deijnoff
Telefon: +46 709 433 395
E-post:  gustaf.deijnoff@gesthotels.se  

Klækken Hotell ANS
Elin Håkonsen
Telefon: 454 89 168
E-post: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no

Strawberry Services AS
Stig Sjøhagen
Telefon: 907 84 200
E-post: stig.sjohagen@strawberry.no

Radisson Hotels Norway AS
Merete Nilsskog Clarke
Telefon: +47  958 88 652  
E-post:  merete.clarke@radissonhotels.com  

Scandic Hotels AS
Hege Hellmann
Telefon: +47 950 44 242
E-post: hege.hellmann@scandichotels.com​

Smarthotel Hammerfest AS
Janne Isene
Telefon: +47 959 99 182
E-post: jli@Smarthotel.no

​SMS Hotelldrift AS, Hotell Sjømilitære Samfund
Stig Thorsen
Telefon: +47 957 32 503
E-post:   reception@smshotell.no   stig@smshotell.no

Thon Hotels AS
Jogeir Fiskum
Telefon: +47 926 97 695
E-post: jogeir.fiskum@thon.no

Ydalir hotel​
Martin Sagen
Telefon: +47 971 29 502
E-post: ms@ydalir.no​

avtaleforvalter

Avtalene er tildelt til 58 lokasjoner. I portalen til GTravel fremkommer prioritet pr lokasjon. 

Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået GTravel. Her ligger avtaleprisene for hvert hotell.​ 

Mer informasjon og innlogging finnes under avtalen Reisebyråtjenester.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Last updated 10/30/2025