Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Renholdstjenester HMR - Volda og Ålesund sykehus

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2021 til 30. september 2023. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av renholdstjenester for Volda og Ålesund Sykehus.

Avtalen dekker følgende områder:



Leverandør: ISS FACILITY SERVICES AS, avtale 11540319

Avtalen dekker følgende områder:

Renhold av sykehusene i Ålesund og Volda med tilhørende lokasjoner.

- Regelmessig renhold
- Periodisk rengjøring 
- Regelmessige tilleggstjenester
- Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt)

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

11. september 2023
Avtalen forlenget til 30.09.2024

 

[Dra inn blokker fra mappen "Blokker som gjenbrukes" -> "Kontaktpersoner" i ressursfeltet. Husk å stå i "Blokker"-fanen, hvis ikke vises ikke kontaktperson-blokkene. Fjern denne teksten.]

Geir Andre Pedersen

avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024