Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Renholdstjenester HMR - Volda og Ålesund sykehus

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2021 til 30. september 2023. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av renholdstjenester for Volda og Ålesund Sykehus.

Avtalen dekker følgende områder:



Leverandør: ISS FACILITY SERVICES AS, avtale 11540319

Avtalen dekker følgende områder:

Renhold av sykehusene i Ålesund og Volda med tilhørende lokasjoner.

- Regelmessig renhold
- Periodisk rengjøring 
- Regelmessige tilleggstjenester
- Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt)

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

11. september 2023
Avtalen forlenget til 30.09.2024

 

    [Dra inn blokker fra mappen "Blokker som gjenbrukes" -> "Kontaktpersoner" i ressursfeltet. Husk å stå i "Blokker"-fanen, hvis ikke vises ikke kontaktperson-blokkene. Fjern denne teksten.]

    Geir Andre Pedersen

    avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no

    avtaleforvalter

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 13.09.2023