Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Profileringstøy og profileringsartikler til ansatte ved St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. november 2023 til 31. oktober 2015. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Profileringstøy og profileringsartikler til ansatte ved St. Olavs hospital HF 

Avtalen dekker følgende områder:


Profileringstøy og profileringsartikler - St Olavs hospital HF
Leverandør: Byråservice AS 
Avtale nr: 202606

Det opprettes en netthandels løsning hvor ansatte kan bestille profileringstøy selv. Disse vil bli levert med St.Olavs logo. I tillegg til en netthandelsløsning på profileringstøy skal det kunne bestilles profileringsartikler i SAP, samt noe profileringstøy (løpeskjorter, pannebånd, luer, sekker mm.)  

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024