Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Profileringstøy og profileringsartikler til ansatte ved St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. november 2023 til 31. oktober 2015. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Profileringstøy og profileringsartikler til ansatte ved St. Olavs hospital HF 

Avtalen dekker følgende områder:


Profileringstøy og profileringsartikler - St Olavs hospital HF
Leverandør: Byråservice AS 
Avtale nr: 202606

Det opprettes en netthandels løsning hvor ansatte kan bestille profileringstøy selv. Disse vil bli levert med St.Olavs logo. I tillegg til en netthandelsløsning på profileringstøy skal det kunne bestilles profileringsartikler i SAP, samt noe profileringstøy (løpeskjorter, pannebånd, luer, sekker mm.)  

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 23.10.2023