Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag

Avtalen gjelder fra 1. Juli 2022 til 30. Juni 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Tømrer- og snekkerarbeider Levanger
Leverandør: Fuglesangdahl AS, avtale 201776

Delkontrakt 2
Tømrer- og snekkerarbeider Namsos
Leverandør: Birger Pedersen AS, avtale 201777
(avtalen gjelder fra 01.09.2022 til 31.08.2024 +1+1 år)

Delkontrakt 3
Maler- og belegningstjenester Levanger
Leverandør: Sverresborg Malerservice AS, avtale 201783

Delkontrakt 4
Maler- og belegningstjenester Namsos
Leverandør: Nova Gulv- og Malertjenester AS, avtale 201782
(avtalen gjelder fra 01.11.2022 til 31.10.2024 +1+1 år) 

Delkontrakt 5
Mur- og flisarbeider Levanger
Leverandør: Ingen tilbud mottatt. Utgår.

Delkontrakt 6
Mur- og flisarbeider Namsos
Leverandør: Murermestrene Tisløv AS, avtale 201781

Delkontrakt 7
Elektroarbeider Levanger
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201775

Delkontrakt 8
Elektroarbeider Namsos
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201773

Delkontrakt 9
Rørleggerarbeider/VVS Levanger
Leverandør: Caverion Norge AS, avtale 201778

Delkontrakt 10
Rørleggerarbeider/VVS Namsos
Leverandør: Grannes VVS AS, avtale 201774

Delkontrakt 11
Ventilasjonsarbeider Levanger
Leverandør: Aircomfort Trøndelag AS, avtale 201780

Delkontrakt 12
Ventilasjonsarbeider Namsos
Leverandør: Sklet Blikk AS, avtale 201779

Delkontrakt 13
Kjølearbeider Levanger
Leverandør: Kjøleteknikk Midt-Norge AS, avtale 201784

 

Helseforetakene gjør avrop på avtalen i dialog med leverandør. Bestilling gjøres i bestillingssytem eller via e-post.

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024