Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag
Avtalen gjelder fra 1. Juli 2022 til 30. Juni 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger
Avtalen omfatter kjøp av Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag
Avtalen dekker følgende områder:
Delkontrakt 1
Tømrer- og snekkerarbeider Levanger
Leverandør: Fuglesangdahl AS, avtale 201776
Delkontrakt 2
Tømrer- og snekkerarbeider Namsos
Leverandør: Birger Pedersen AS, avtale 201777
(avtalen gjelder fra 01.09.2022 til 31.08.2024 +1+1 år)
Delkontrakt 3
Maler- og belegningstjenester Levanger
Leverandør: Sverresborg Malerservice AS, avtale 201783
Delkontrakt 4
Maler- og belegningstjenester Namsos
Leverandør: Nova Gulv- og Malertjenester AS, avtale 201782
(avtalen gjelder fra 01.11.2022 til 31.10.2024 +1+1 år)
Delkontrakt 5
Mur- og flisarbeider Levanger
Leverandør: Ingen tilbud mottatt. Utgår.
Delkontrakt 6
Mur- og flisarbeider Namsos
Leverandør: Murermestrene Tisløv AS, avtale 201781
Delkontrakt 7
Elektroarbeider Levanger
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201775
Delkontrakt 8
Elektroarbeider Namsos
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201773
Delkontrakt 9
Rørleggerarbeider/VVS Levanger
Leverandør: Caverion Norge AS, avtale 201778
Delkontrakt 10
Rørleggerarbeider/VVS Namsos
Leverandør: Grannes VVS AS, avtale 201774
Delkontrakt 11
Ventilasjonsarbeider Levanger
Leverandør: Aircomfort Trøndelag AS, avtale 201780
Delkontrakt 12
Ventilasjonsarbeider Namsos
Leverandør: Sklet Blikk AS, avtale 201779
Delkontrakt 13
Kjølearbeider Levanger
Leverandør: Kjøleteknikk Midt-Norge AS, avtale 201784
Helseforetakene gjør avrop på avtalen i dialog med leverandør. Bestilling gjøres i bestillingssytem eller via e-post.
- Konkurransebestemmelser åpen anbudskonkurranse del I og del III.docx(DOCX, 176 KB)
- Vedlegg 02 - Bilag 2 - Kravspesifikasjon Maler og Belegning.xlsx(XLSX, 47 KB)
- Vedlegg 02 - Bilag 2 - Kravspesifikasjon.xlsx(XLSX, 48 KB)
- Vedlegg 09 - Standard avtalevilkår for HNTs kjøp av håndverkertjenester.docx(DOCX, 1.03 MB)
- Vedlegg 5 - Kontraktsbestemmelser.pdf(PDF, 568 KB)
Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.
Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.
Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.