Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag

Avtalen gjelder fra 1. Juli 2022 til 30. Juni 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Håndverkertjenester i Helse Nord-Trøndelag

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Tømrer- og snekkerarbeider Levanger
Leverandør: Fuglesangdahl AS, avtale 201776

Delkontrakt 2
Tømrer- og snekkerarbeider Namsos
Leverandør: Birger Pedersen AS, avtale 201777
(avtalen gjelder fra 01.09.2022 til 31.08.2024 +1+1 år)

Delkontrakt 3
Maler- og belegningstjenester Levanger
Leverandør: Sverresborg Malerservice AS, avtale 201783

Delkontrakt 4
Maler- og belegningstjenester Namsos
Leverandør: Nova Gulv- og Malertjenester AS, avtale 201782
(avtalen gjelder fra 01.11.2022 til 31.10.2024 +1+1 år) 

Delkontrakt 5
Mur- og flisarbeider Levanger
Leverandør: Ingen tilbud mottatt. Utgår.

Delkontrakt 6
Mur- og flisarbeider Namsos
Leverandør: Murermestrene Tisløv AS, avtale 201781

Delkontrakt 7
Elektroarbeider Levanger
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201775

Delkontrakt 8
Elektroarbeider Namsos
Leverandør: NTE Elektro AS, avtale 201773

Delkontrakt 9
Rørleggerarbeider/VVS Levanger
Leverandør: Caverion Norge AS, avtale 201778

Delkontrakt 10
Rørleggerarbeider/VVS Namsos
Leverandør: Grannes VVS AS, avtale 201774

Delkontrakt 11
Ventilasjonsarbeider Levanger
Leverandør: Aircomfort Trøndelag AS, avtale 201780

Delkontrakt 12
Ventilasjonsarbeider Namsos
Leverandør: Sklet Blikk AS, avtale 201779

Delkontrakt 13
Kjølearbeider Levanger
Leverandør: Kjøleteknikk Midt-Norge AS, avtale 201784

 

Helseforetakene gjør avrop på avtalen i dialog med leverandør. Bestilling gjøres i bestillingssytem eller via e-post.

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 08.11.2023