Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Håndverkertjenester til Røros sykehus

Avtalen gjelder fra 1. Juni 2023 til 31. Mai 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av håndverkertjenester til Røros sykehus

Avtalen dekker følgende områder:

Malerarbeider
Leverandør: Sverresborg Malerservice AS, avtale 202443

Rørleggerarbeider
Leverandør: Røros VVS AS, avtale 202403

Ventilasjonsarbeider
Leverandør: Ingeniørfirmaet Myran AS, avtale 202410

Helseforetaket kontakter leverandøren direkte for avrop på avtalen. Avrop gjøres enten via bestillingssystemet eller via e-post.

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024