Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kunstforvaltning St. Olavs Hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. september 2022 til 1. september 2026.

Avtalen omfatter kjøp av kunstforvaltning

Avtalen dekker følgende områder:

Kunstforvaltning til St. Olavs Hospital HF
Leverandør: Kuve AS, avtale 201737

 

 

Helseforetaket kontakter leverandøren Kuve AS direkte via telefon og epost. Svartid er innen 12. timer.

Kuve AS merker og registrerer kunst. Dette legges inn i St. Olavs Hospitals eksisterende systemer for katalogisering, forvaltning og registrering.

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024