logo Sykehusinnkjøp

Kunstforvaltning St. Olavs Hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. september 2022 til 1. september 2026.

Avtalen omfatter kjøp av kunstforvaltning

Avtalen dekker følgende områder:

Kunstforvaltning til St. Olavs Hospital HF
Leverandør: Kuve AS, avtale 201737

 

 

Helseforetaket kontakter leverandøren Kuve AS direkte via telefon og epost. Svartid er innen 12. timer.

Kuve AS merker og registrerer kunst. Dette legges inn i St. Olavs Hospitals eksisterende systemer for katalogisering, forvaltning og registrering.

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024