Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Renholdstjenester HNT DPS Stjørdal

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2022 til 30. september 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Renholdstjenester HNT DPS Stjørdal

Avtalen dekker følgende områder:

Renholdstjenester HNT DPS Stjørdal
Leverandør: 4Service Eir Renhold AS, avtale 201952

 

Avrop gjøres direkte fra helseforetak til leverandør via bestillingssytem eller e-post.

4Service Eir Renhold AS
Sveen Frøseth, mobil: 926 28 222, svenn.forseth@4service.no 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024