Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Anleggsgartnertjenester til St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. januar 2024 til 1. januar 2026. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger

Avtalen omfatter kjøp av Anleggsgartnertjenester til St. Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder: 


Anleggsgartner til St. Olavs hospital HF
Leverandør:  Din Vaktmester AS, avtale 202779

 

Avrop gjøres direkte fra HF til leverandør. Kontakt ved HF er Seksjonsleder Vedlikehold, St. Olavs hospital - Allmenn Teknikk.

Din Vaktmester AS
Mathias Holst Vinge
Telefon: +47 47381148
E-post: mathias@dinvaktmester.no 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024