Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kontroll Sprinkleranlegg Helse Nord-Trøndelag

Avtalen gjelder fra 1. februar 2022 til 1. februar 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 1 gang.

Avtalen omfatter kjøp av kontroll av sprinkleranlegg til Helse Nord-Trøndelag

Avtalen dekker følgende områder:


Sprinklerkontroll i Helse Nord-Trøndelag
Leverandør: Sprinklerkontroll AS, avtale 23055167

 

Avrop gjøres fra HF direkte til leverandør

Sprinklerkontroll AS 
Bjørn André Brødreskift 
Telefon: +47 91 91 51 71
E-post:  bjorn.brodreskift@sprinklerkontroll.no

 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024