logo Sykehusinnkjøp

Kontroll Sprinkleranlegg Helse Nord-Trøndelag

Avtalen gjelder fra 1. februar 2022 til 1. februar 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 1 gang.

Avtalen omfatter kjøp av kontroll av sprinkleranlegg til Helse Nord-Trøndelag

Avtalen dekker følgende områder:


Sprinklerkontroll i Helse Nord-Trøndelag
Leverandør: Sprinklerkontroll AS, avtale 23055167

 

Avrop gjøres fra HF direkte til leverandør

    Sprinklerkontroll AS 
    Bjørn André Brødreskift 
    Telefon: +47 91 91 51 71
    E-post:  bjorn.brodreskift@sprinklerkontroll.no

     

     

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 15.12.2023