Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Sårdren, ny avtale gyldig fra 26.08.25

Avtalen gjelder fra 26. august 2025 til 25. august 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder innkjøp av vakuumdren, dren med og uten slisser, samt bølgedren til alle helseforetak i Helse Midt-Norge og i Helse SørØst
Det er inngått avtale med en leverandører på dette området.

  • Vakumdren 
  • Dren med og uten slisser
  • Bølgedren

Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Mediplast AS - avtalenummer 203873
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Tlf.: 91161846

avtaleforvalter

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 27.05.2025