Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Service, rehabilitering og feilretting byggautomasjon Siemens TIA Portal Simatic Manager Step7 og operasjonsstuer - St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. februar 2023 til 31. januar 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av service, rehabilitering og feilretting byggautomasjon Siemens TIA Portal  Simatic Manager Step7 og operasjonsstuer ved St. Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder:

Service, rehabilitering og feilretting byggautomasjon Siemens TIA Portal / Simatic Manager Step7 og operasjonsstuer - St. Olavs hospital HF

Leverandør: Caverion Norge AS, avtale 202244 

 

Helseforetaket kontakter leverandør direkte for avrop på avtalen.

Caverion Norge AS
Arve Navelsaker
Telefon: +47 957 63 851
E-post: arve.navelsaker@caverion.com 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024