Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 12. juni 2020 til 12. juni 2025. Den kan forlenges med 1 år.

Avtalen omfatter kjøp av UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder: UPS Service og vedlikehold HNT og St Olavs hospital HF


Leverandør: Coromatic AS, avtale 201366

 

Avrop gjøres direkte fra HF til leverandør.

Coromatic AS
Stine Fet Sollien
Telefon: +47 959 94 809
E-post: stine.sollien@coromatic.no

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024