logo Sykehusinnkjøp

Defibrillatorer, ulike nivå

Avtalen gjelder fra 06.12.2021 til 05.12.2025, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

Avtalen gjelder enklere og avanserte defibrillatorer med tilhørende opsjoner på strømkabel, overvåkingskabel, tilbehør til kapnografimåling, bærevesker, batterier, slange og mansjett for NIBP, SPO2 fingersensor, defibrilleringselektroder, printerpapir og adapter til kapnografi

Medidyne AS - avtalenr: 201628
Kontraktsansvarlig: Frederik W. Clem
Tlf: +4523262244
E-post: fc@medidyne.dk
Produktansvarlig: Frode Netskar
Tlf: 92057560
E-post: eov@medidyne.no

Følgende område er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Defibrillatorer (Medidyne AS/201628)

prosjektleder

avtaleforvalter

    Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

    Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 

    Logg inn (Innkjøpsportalen)

    Logg inn (ProWeb)

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under 

    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

    Logg inn (Reklamasjonsportalen)

     

    Sist oppdatert 29.12.2022