Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 1. mars 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 1 gang.

Avtalen omfatter kjøp av Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen dekker følgende områder: Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT


Leverandør: Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS, avtale 23055187

 

Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS

Arild Troseth 

Arild.troseth@kjeldsberg.no 

Tlf: 970 56 160 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024