logo Sykehusinnkjøp

Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 1. mars 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 1 gang.

Avtalen omfatter kjøp av Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT

Avtalen dekker følgende områder: Bygningsmessig driftsavtale DPS Stjørdal HNT


Leverandør: Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS, avtale 23055187

 

    Kjeldsberg Eiendomsforvaltning AS

    Arild Troseth 

    Arild.troseth@kjeldsberg.no 

    Tlf: 970 56 160 

     

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 15.12.2023