Enklere og avanserte EKG apparater med tilhørende utstyr

Avtalen gjelder fra 20.12.2021 til 19.12.2023, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 år.

Avtalen gjelder enklere og avanserte ekg apparater. I tillegg opsjon på tilhørende ekg-kabler, ekg-papir og Barcode leser.

Scan-Med AS - avtalenr: 23055144
Kontrakt og produktansvarlig: Janne Hellum
Tlf: +4790784349
E-post: janne.hellum@scan-med.no      ​

Følgende område er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

EKG Apparater (Scan-Med AS/ 23055144)

prosjektleder

avtaleforvalter

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Logg inn (Innkjøpsportalen)

Logg inn (ProWeb)

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under

Logg inn (leverandørstatistikk)

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

Logg inn (Reklamasjonsportalen)

Sist oppdatert 04.03.2022