logo Sykehusinnkjøp

Forbruksmateriell til hjertekirurgi til St. Olavs Hospital HF

Avtalen gjelder fra 1.juli 2023 til 30.juni 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av forbruksmateriell til hjertekirurgi ved St. Olavs Hospital HF. 

Avtalen dekker følgende områder:

(Leverandør/Avtalenummer)

Delkontrakt 1 - Hemokonsentrator

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 2 - Antegrad Kardioplegi-kanyle

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 3 - Koronar incisjonskniv

Medistim Norge AS/202459


Delkontrakt 4 - Temporære Pacemakerelektroder

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 5 - Kardioplegikanyle/nål til aorta

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 6 - Coronary artery retraction clip flergangs/engangs

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 7 - Retrograd kardioplegi-kanyle - Kansellert

Delkontrakt 8 - Kateter og adapter

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 9 - Perfusjonsutstyr til åpen hjertekirurgi

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 10 - Lyskekanyler, voksen

Maquet Nordic Norway/202463

Delkontrakt 11 - Introducer-sett med armert kanyle

EPS Vascular AB/202464

Delkontrakt 12 - Vene- og aortakanyler

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 13 - Retrograd kanyle for antegrad cerebral perfusjon

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 14 - Venstre vent-kateter

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 15 - Intracoronar shunt

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 16 - Konnektorer

Medtronic Norge AS/202329


Delkontrakt 17 - Vaskulære stanser

Endotech AS/202332

Delkontrakt 18 - CO2 Distribuator

Medtronic Norge AS/202329

Medtronic Norge AS
Kontaktperson: Elin Olsen
Telefon: +45 32 48 18 00/ +45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com 

Endotech AS
Kontaktperson: Dag Nord
Telefon: 95 24 29 39
E-post: dag@endotech.no

Maquet Nordic Norway
Kontaktperson: Diana Hiller
Telefon: 93 07 02 08
E-post: diana.hiller@getinge.com

EPS Vascular AB
Kontaktperson: Patrick Mårtensson
Telefon: +46 708 49 60 07
E-post: patrickm@epsvascular.com

Medistim Norge AS
Kontaktperson: Hanne Waaler
Telefon: 23 03 52 56
E-post: hanne.waaler@medistim.com

Avtalene som er inngått er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Sist oppdatert 26.11.2024