Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Invasive trykksett

Avtalen gjelder fra 25. april 2023 til 24. april 2025. Den kan forlenges med 2 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalene omfatter invasive trykksett for bruk i spesialisthelsetjenesten i Helse Midt-Norge. Inkludert tilleggsutstyr som trykkabler og transduserholdere.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1 Invasive trykksett
 
1.1 Arterietrykksett invasivt 1 linjet lukket system ca 90 cm til prøvetakingsport  
1.2 Arterietrykksett invasivt 1 linjet lukket system ca 30 cm til prøvetakingsport  
1.3 Arterietrykksett invasivt 1 linjet åpent system ca 30 cm til prøvetakingsport 
1.4 Arterietrykksett invasivt 2 linjet lukket system ca 30 cm til prøvetakingsport
1.5 Arterietrykksett invasivt 2 linjet lukket system ca 90 cm til prøvetakingsport 
1.6 Arterietrykksett invasivt 1 linjet lukket sprøytepumpe ca 10 cm til prøvetakingsport  NEO
1.7 Arterietrykksett invasivt 1 linjet lukket sprøytepumpe ca 30 cm til prøvetakingsport  PED
1.8 Arterietrykksett invasivt 3 linjet lukket system ca 30 cm til prøvetakingsport 
1.9 Arterietrykksett 2+2 2 linjet lukket system ca 30+180 cm til prøvetakingsportene
1.10 Trykktransduser u/flush enkel 3ml
1.11 Trykksett arterie tilleggsett gul åpent (PAP-trykk) ca 0+ 180 cm til prøvetakingsportene
1.12 Trykksett arterie lukket tilleggsett ca 30+180 cm til prøvetakingsportene + ekstra åpen port ved transduser
1.13 Forlengerslange til trykksett steril ca 30cm male/female
1.14 Forlengerslange til trykksett steril ca 150cm male/female
1.15 Forlengerslange til trykksett steril ca 150cm male/male
1.16 Ev. adapter

Det er inngått avtale med én leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

CODAN NORGE AS - avtalenummer 202170
Kontraktsansvarlig: Marius Helgesen
Telefon: 922 363 57
E-post: mah@codan.no

prosjektleder
avtaleforvalter

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024