logo Sykehusinnkjøp

Kneproteser og ortopediske sug/spyl

Avtalen gjelder fra 1.oktober 2024 til 30.september 2028. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder levering av kneprotesesystemer, samt ortopediske sug/spyl.

Parallelle rammeavtaler fordelt på følgende delområder (Leverandør/avtalenummer): 

Delkontrakt 1 – Kneprotese – standard sementert:

  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 2 - Kneprotese – standard usementert:

  • Stryker AB / 203228

Delkontrakt 3 - Kneprotese – uni, medial og/eller lateral:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 4 - Kneprotese – revisjon:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 5 - Kneprotese – hengslet:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Smith & Nephew AS / 203227
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 6 - Patella:

  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

Delkontrakt 7 - Osteotomi-implantater:

  • Ortomedic AS / 203226

Delkontrakt 8 - Ortopediske sug/spyl:

  • Ortomedic AS / 203226
  • Stryker AB / 203228
  • Zimmer Biomet Norway AS / 203229

ORTOMEDIC AS
Kontraktsansvarlig: Thormod Dønås
Tlf: 905 57 151
E-post: thormod.donas@ortomedic.no

SMITH & NEPHEW AS
Kontraktsansvarlig: Anne May Børresen
Tlf: 934 64 392
E-post: annemay.borresen@smith-nephew.com

STRYKER NORGE NORSK AVDELING AV UTENLANDSK FORETAK
Kontraktsansvarlig: Pehr Abrahamsson
Tlf: +46 406918115
E-post: Scandi_CSD_Tender_Pricing@stryker.com

ZIMMER BIOMET NORWAY AS
Kontraktsansvarlig: Rune Pilegård
Tlf: 40 33 00 22
E-post: rune.pilegard@zimmerbiomet.com

For alle delområder er det tildelt parallelle rammeavtaler uten rangering. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Sist oppdatert 18.10.2024