Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Sutur og ligatur

Avtalen gjelder fra 14.januar 2022 til 14.januar 2025, med mulighet for forlengelse i 1 år.

Avtalen gjelder sutur og ligatur.

Følgende delområder er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

  1. Generell resorberbar multifil (B.Braun/23171123)
  2. Generell ikke-resorberbar multifil (B.Braun/23171123)
  3. Generell resorberbar monofil (B.Braun/23171123)
  4. Generell ikke-resorberbar monofil (B.Braun/23171123)
  5. Hjerte og kar (Ortomedic/23171125)
  6. Øye (Delområde ikke ferdig evaluert)
  7. Plastikkirurgi (Ortomedic/23171125)
  8. Antibakteriell (Ortomedic/23171125)
  9. Knytefri (Medtronic/23171124)
  10. KIT (B.Braun/23171123)​​

Følgende leverandør er valgt:

B Braun Medical AS – 23171123
Kontraktsansvarlig: Runi Johansen
Tlf: 97 14 58 60
E-post: avtaleforvaltning.no@bbraun.com
Kontraktsansvarlig: Anita Wear Edwin
Tlf: 93 04 95 00
E-post: anita.edwin@bbraun.com

Medtronic Norge AS – 23171124
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen
Tlf: +45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com
Kontraktsansvarlig: Per-Aasmund Utgård
Tlf: 92 25 70 40
E-post: per-aasmund.utgaard@medtronic.com

Ortomedic AS – 23171125
Kontraktsansvarlig: Geir Halfdansen
Tlf: 91 34 22 84
E-post: geir.halfdansen@ortomedic.no
Kontraktsansvarlig: Tom Andre Vespestad
Tlf: 45 95 98 69
E-post: tom.andre.vespestad@ortomedic.no

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

    ​​

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 05.04.2024