logo Sykehusinnkjøp

Bakgrunns-/sikkerhetssjekk til Helse Nord IKT og Helse Nord RHF

Avtalen gjelder fra 2. desember 2022 til 1. desember 2024, og kan forlenges ett år av gangen i inntil to år.

Avtalen omfatter levering av bakgrunns-/sikkerhetssjekk av jobbsøkere og ved utvalgte oppnevnelser til verv.

Ernst & Young AS
Kontaktperson: Kristian H. Bjerke
Telefon: 45 67 11 70​

Tjenesten inkluderer ulike nivåer av bakgrunns-/sikkerhetssjekk:

Nivå 1 Standard
Nivå 2 Utvidet
Nivå 3 Utland​

Helse-Nord RHF:​​​​
Kontaktperson: Lisa Frønning Carlsen, adm.konsulent - adm.avdelingen Helse Nord RHF
Telefon: 99 32 05 68
​​
Helse-Nord IKT: 
Kontaktperson: Inge Lykseth, HR rådgiverStab, Helse Nord IKT
Telefon: 90 93 35 77

    Kun dedikerte ressurser ved HR avdelingene i de aktuelle HFene kan benytte avtalen i følge med ansettelsesprosesser. ​

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)


    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.





    Sist oppdatert 28.12.2023