logo Sykehusinnkjøp

Infusjonspumper utstyrsavhengig forbruksmateriell

Avtalen gjelder fra 10. mars 2022 til 10. mars 2026, og kan forlenges med inntil fire år.

Avtalen gjelder levering av utstyrsavhengig forbruksmateriell til eksisterende park av sprøyte - og infusjonspumper fra Becton Dickinson Norway AS. Avtalen omfatter ikke infusjonspumper. ​

Becton Dickinson Norway AS - avtalenummer 25386101​
Kontaktperson: Arild Berntsen
Telefon: 91828348
E-post: arild.berntsen@bd.com

​Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Eva Johnsen

Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola Ruus

Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond Amundsen

Kontaktperson: Øyvin Grongstad
E-post: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no

Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus​​


    Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via bestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.​

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)


    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.



    Sist oppdatert 28.12.2023