logo Sykehusinnkjøp

Intraokulære linser

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2023 til 1. oktober 2025. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

På vegne av Helse Nord har Sykehusinnkjøp HF inngått en regional avtale på levering av intraokulære linser.  

Avtalen er en eneavtale med valgt leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet ved kjøp av slike produkter.

Medilens Nordic AB
Avtalenummer: 24731201

Kontaktperson:Sissel Aandal
E-post: sissel.aandal@medilensnordic.com
Telefon: 974 84 805
 


Kontaktperson fag: Einar Krefting UNN
E-post: einar.krefting@unn.no

Det er opprettet konsignasjonslager på alle sykehus.
Ta kontakt med ansvarlig ved HF ved spørsmål om avtalen.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 28.05.2024