Hopp til innhold
logo

Intraokulære linser

Avtalen gjelder fra 1. januar 2018 og er forlenget fram til 31. juli 2023. 

På vegne av Helse Nord har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av intraokulære linser.  

Medilens Nordic AB
Kontaktperson:Emma Werning
E-post:Emma.werning@medilensnordic.com
Telefon: 970 32 181


Kontaktperson: Einar Krefting UNN
E-post: einar.krefting@unn.no

    Det er opprettet konsignasjonslager på alle sykehus.
    Ta kontakt med ansvarlig ved HF ved spørsmål om avtalen.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 21.10.2021
    Fant du det du lette etter?