Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kirurgisk grunninstrumenter til Helse Nord, Helse Midt og Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 01. november 2025 til 01.11.2027. Den kan forlenges med ytterligere to år (1+1). Helse Sør-Øst trer inn på avtalen ett år etter de andre to helseforetakene, fra 01. november 2026.

Avtalen omfatter kjøp av kirurgiske instrumenter, flergangs og engangs.

Innhold på avtalen
Delkontrakt navn Leverandør Avtalenummer
Generelle kirurgiske grunninstrumenter, flergangs B.Braun 24739101
Generelle kirurgiske grunninstrumenter, engangs Endomed 24739102

 

Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot hver enkelt leverandør.

  • Clockwork for Helse Nord
  • SAP for Helse Midt
  • Helse Sør-Øst gjør bestillinger opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services.

Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen ved sitt sykehus.

Kontaktpersoner leverandør
Leverandør

E-post

Telefon
B.Braun Medical AS alexander.moss@bbraun.com 92 83 44 00
B.Braun Medical AS Avtaleforvaltning.no@bbraun.com  
Endomed AS trygve@endomed.no 90 17 06 19
Endomed AS endomed@endomed.no (ordrer)  

 

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.10.2025