Oppdekkingssett og operasjonsoppdekking
Avtalen gjelder fra 01.03.2021 og er prolongert til 29.02.2024, med mulighet for forlengelse for ett år til.
På vegne av Finnmarkssykehuset
HF, Helgelandssykehuset HF, Universitetssykehuset Nord-Norge HF og
Nordlandssykehuset HF har
Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av Oppdekkingssett og
operasjonsoppdekking.
Kontaktperson: Trond Ole Molden
Telefon: 45 20 59 80
Epost: trond.ole.molden@onemed.com
Kontaktperson: Jørund Estenstad
Telefon: 90 53 03 92
Epost: jorund.estenstad@molnlycke.com
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Tlf: 91 16 18 46
Epost: Marit.vee.akselsen@mediplast.no
Kontaktperson: Torstein Hegland
Tlf: 90 77 17 43
Epost: thegland@mmm.com
Modul Nordic AS
Kontaktperson: Lars Erik Stensvehagen
Tlf: 62547110
Epost: Lars.erik@modulnordic.no
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Tlf: 9834600
Epost: Glenn.knutsen@bbraun.com
Delkonkurranse | Leverandør |
1 Oppdekkingssett Angio | OneMed AS |
2 Oppdekkingssett Dental | OneMed AS |
3 Oppdekkingssett Gynekologi | Mølnlycke AS |
4 Oppdekkingssett Hånd- og fot | Mediplast AS |
5 Oppdekkingssett Pediatri | Mediplast AS |
6 Oppdekkingssett TUR | Mølnlycke AS |
7 Oppdekkingssett Universal | Mølnlycke AS |
8 Oppdekkingssett Vertikal | Mølnlycke AS |
9 Oppdekkingssett ØNH | Mølnlycke AS |
10 Oppdekkingsset Kne-artroskopi | Mølnlycke AS |
11 Oppdekkingssett Øye | Mølnlycke AS |
13 Oppdekkingssett Kateterisering | Mediplast AS |
14 Oppdekkingssett Sårskifte | Mediplast AS |
15 Oppdekkingssett Suturfjerning | Mediplast AS |
16 Oppdekkingssett Suturfjerning m/engangsinstrumenter | OneMed AS |
17 Oppdekkingssett Vaskesett | Mediplast AS |
18.1 Diverse oppdekkingsprodukter | Mølnlycke AS |
18.2 Antimikrobielle produkter | 3M Norge AS |
18.3 Transparente produkter | Mediplast AS |
18.4 Diverse laken del 1 | OneMed AS |
19 Instrumenttildekking | Modul Nordic AS |
20 Kompresser/tupfere | OneMed AS |
21.1 Kniv/nåleboks | Mediplast AS |
21.2 Torniquebind | Mediplast AS |
21.4 Skalpeller og knivblad | B. Braun Medical AS |
21.6 Slangeholder | Mediplast AS |
21.7 Sug/diatermipose | Mølnlycke AS |
21.8 Diverse poser | Mølnlycke AS |
21.10 Bolle | Mediplast AS |
21.13 Babyhåndkle | Mediplast AS |
21.14 Annet usteril | Mediplast AS |
Helgelandssykehuset HF
Kontaktperson: Karl Åsmund NagelhusEpost: Karl.Asmund.Nagelhus@helgelandssykehuset.no
Nordlandssykehuset HF
Kontaktperson: Ola RuusEpost: Ola.Ruus@nordlandssykehuset.no
Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Kontaktperson: Anders KalbergEpost: Anders.Karlberg@unn.no
Finnmarkssykehuset HF
Kontaktperson: Trond AmundsenEpost: Trond.Dagfinn.Amundsen@finnmarkssykehuset.no
Kontaktperson: Øyvin Grongstad
Epost: Oyvin.Grongstad@finnmarkssykehuset.no
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.
Bestilling av Oppdekkingssett og operasjonsoppdekking:
- Kunden forpliktes kun av gyldig bestilling.
- Dersom Leverandøren forstår eller har grunn til å anta at leveransen blir forsinket, skal Leverandøren uten ugrunnet opphold underrette Kunden om dette skriftlig. Unnlatt underretning avskjærer Leverandøren fra å påberope seg force majeure som begrunnelse for forsinkelsen.
- Leverandøren skal oversende ordrebekreftelse til Kunden straks bestilling er mottatt, med akseptert leveranse i henhold til bestilling.
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (innkjøpsportalen)
Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.