Oracle Exadata Cloud@Customer (ExaCC) tjenester til Helse Nord IKT

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2020 til 1. oktober 2024, med mulighet for prolongering i ett år til.

​​Avtalen omfatter leveranse av Resellertjenester Oracle Exadata Cloud@Customer (ExaCC).

Crayon AS
Kontaktperson: Olav Heskestad
Telefon: 90088082
Epost: Olav.heskestad@Crayon.com​​​

Komplett Oracle Exadata Cloud​​​@Customer løsning til Helse Nord IKT. Tjenesten skal være basert på Oracle sin standard løsnin​​​g.

Helse Nord IKT HF​​
Kontaktperson: Oddne Rasmussen, avtaleforvalter
Telefon: 91304641
E-post: Oddne.Rasmussen@hnikt.no​​​

​Sykehusinnkjøp HF er Kundens rådgiver. Helse Nord IKT HF er avtaleadministrator og forvalter alle deler av avtaler. Tekniske spørsmål rettes til avtaleadministrator.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
    Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
    Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

​​
    Sist oppdatert 28.12.2023