logo Sykehusinnkjøp

Prosedyrepakker

Avtalen gjelder fra 1. mars 2021 og er forlenget til 28. februar 2025. Avtalen for prosedyrepakker til røntgen/angio gjelder fra 1. oktober 2023 til 30. september 2025. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Avtalen omfatter kjøp av [PRODUKT/TJENESTE].

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Ortopedi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 2
Øre-nese-hals
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 3
Generell kirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 4
Urologi/endokrin
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 5
Robot
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 6
Nevrokirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 7
Kard.lab
Leverandør: Vingmed AS 

Delkontrakt 8
Thorax
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 9
Poliklinikk
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 10
Øyekirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 11
Røntgen/Angio
Leverandør: Vingmed AS

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem for kjøp av forbruksmateriell opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via bestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.​

 

    Möln​​​​lycke Health Ca​​re AS
    Avtalenummer: 23167101
    Kontaktperson: Jørund Estenstad
    Telefon: 22 70 63 70/ 90 53 03 92
    Epost: Jorund.Estenstad@molnlycke.com

    Vin​​gmed AS
    Avtalenummer: 23167102 og 26900201
    Kontaktperson: Jan Edgar Eriksen
    Telefon: 97190119
    Epost: ​jan.edgar.eriksen@vingmed-as.no

    Finnmark​ssykehuset HF

    Kontaktperson: Trond Amundsen og Øyvin Grongstad
    E-post: innkjop@finnmarkssykehuset.no

    Universit​etssykehuset Nord-Norge HF

    Kontaktperson: Anders Karlberg
    E-post:  Innkjop-bestilling-UNN@unn.no
     

    Nor​​dlandssykehuset HF

    Kontaktperson: Ola Ruus

    E-post: NLSH-Innkjop@nordlandssykehuset.no​

    Helg​​elandssykehuset HF

    Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus

    E-post: innkjop@helgelandssykehuset.no

    Avtaleforvaltning divisjon nord

    avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 28.05.2024