Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Renholdstjenester til ambulansestasjoner ved Universitetssykehuset Nord-Norge HF

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2022 til 31. september 2024. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Rammeavtalen er en lokal avtale på renholdstjenester ved UNN sine ambulansestasjoner.​

Delområde 1:
Kåfjord-Birtavarre, Skjervøy, Nordreisa-Storslett, Kvænangen-Burfjord

Delområde 2:
Balsfjord-Nordkjosbotn, Balsfjord-Meistervik

Delområde 3:
Bardu-Setermoen, Målselv-Andslimoen, Målselv-Rundhaug

Delområde 4:
Dyrøy-Brøstadbotn, Senja-Finnsnes, Senja-Storlandseidet, Senja-Ersfjord

Delområde 6:
Narvik-Kjøpsvik, Gratangen

Delområde 7:
Lødingen, Tjelsund-Evenskjær, Ibestad-Hamnvik

ISS Facility Services AS​​:
Kontaktperson: Eva Figenschou
Telefon: 40 01 08 04

UNN HF:
Kontaktperson: Sissel Elise Evensen
Telefon: 91 88 46 20

E-post:Sissel.Elise.Evensen@unn.no

Kontaktperson: Ragnhild Bjørnflåten Walthinsen
Telefon: 41 14 07 57
E-post: Ragnhild.Bjornflaten.Walthinsen@unn.no


    Frekvens og antall vaskedager per uke per lokasjon er definert i avtalen.

    Om det er behov for ad-hoc vask ut over dette har lokasjoner mulighet til å be leverandør om dette. Det er seksjonsleder ved hver lokasjon som kan foreta bestilling til leverandør på ad-hoc vask. Se kontaktperson per Helseforetak.

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Avvik eller reklamasjoner på avtalen registreres i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.

    Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no​.


    Sist oppdatert 28.12.2023