logo Sykehusinnkjøp

Sårdren, sug, slanger og poser

Avtalen gjelder fra 1. februar 2024 til 31. januar 2026. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Avtalen omfatter kjøp av sådren, sug, slanger og poser til Finnmarkssykehuset HF, Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Nordlandssykehuset HF og Helgelandssykehuset HF.  

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Sugesystem (sugeposer, ytterbeholdere og tilbehør
Leverandør: Mediplast AS

Delkontrakt 2
Engangs sugesett
Leverandør: Mediplast AS

Delkontrakt 3
Engangs sugeslanger
Leverandør: Mediplast AS

Delkontrakt 4
Engangs sårdren
Leverandør: Mediplast AS

Rammeavtale inngått med en leverandør pr. delkontrakt. HF-ene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot vinnende leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Mediplast AS
Avtalenummer: 25370201
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen
Telefon: +47 911 61 846
E-post: marit.vee.akselsen@mediplast.com

Finnmarkssykehuset HF
Innkjøpsavdelingen
E-post: innkjop@finnmarkssykehuset.no

Universitetssykehuset Nord-Norge HF
Innkjøpsavdelingen
E-post: Innkjop-bestilling-UNN@unn.no

Nordlandssykehuset HF
Innkjøpsavdelingen
E-post:  innkjop@nlsh.no

Helgelandssykehuset HF
Innkjøpsavdelingen
E-post: innkjop@helgelandssykehuset.no

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 28.05.2024