Hopp til innhold
logo

Sutur, hudklips, hudklipsfjerner, karstrikk og sårstøtte - regional

Avtalen gjelder fra 1.februar 2019 og er forlenget fram til 31.januar 2023.

Avtalen gjelder for standard suturer, suturer med antibakterielle egenskaper, knytefrie suturer, suturer til øye og thorax, hudklips og hudklipsfjernere, karstrikk, sårstøtte og Gore Tex. 

Avtalen inneholder også nødvendig opplæring i bruk av produktene. Innhold og omfang av opplæringen skal være organisert på en slik måte at trygg og sikker bruk av produktene ivaretas.

Medtronic Norge AS:
Kontaktperson: Anders Bergman
Telefon: 26 72 68 21

Ortomedic AS:
Kontaktperson: Sonja Bergstrøm
Telefon: 45 90 96 99/95 01 24 83

Karo Pharma Sverige AB:
Kontaktperson: Conny Fridell
Telefon: +46 702 10 66 09

OneMed AS:
Kontaktperson: Trond Ole Molden

Telefon: 452 05 980
epost: Trond.Ole.Molden@onemed.com

B. Braun Medical AS:
Kontaktperson: Glenn Knutsen
Telefon: 928 34 600

W. L. Gore & Associates Scandinavia AB:
Kontaktperson: Angelica Samuelsson
Telefon: +46 (0)31 7067805

Produktgrupper:

Suturer (monofil og multifil, silke, stål)  - Medtronic Norge AS

Knytefrie suturer - Medtronic Norge AS

Hudklips - Medtronic Norge AS

Antibakterielle suturer thorax - Johnson & Johnson MD

Suturer øye -Johnson & Johnson MD

Hudklipsfjernere - Karo Pharma Sverige AB

Karstrikk - OneMed AS

Sårstøtte - B. Braun Medical AS

Gore Tex - W. L. Gore & Associates Scandinavia AB


Finnmarkssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Amundsen

Kontaktperson: Øyvin Grongstad
epost: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no

Helgelandssykehuset HF:
Kontaktperson: Trond Nilsen

Nordlandssykehuset HF:
Kontaktperson: Ola Ruus

Universitetssykehuset Nord-Norge HF:
Kontaktperson: Anders Karlberg
Mob: 41219863

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med hver leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (Clockwork) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte Innkjøpsavdelingen.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

​​
Sist oppdatert 19.01.2023
Fant du det du lette etter?